Denně odpovídáme na dotazy mnohým z Vás a nikdy nešetříme naším časem. Věnujeme Vám tolik času, kolik je potřeba, abyste našli odpovědi, které hledáte.
Mám VIP účet, přesto je stahování velmi pomalé. Pomůžete mi?
Přestože stahování pro VIP uživatele neomezujeme, může dojít k nejrůznějším problémům v propojení mezí Vámi, Vaším poskytovatelem internetu a našimi servery. Pro přesnější diagnostiku nám velmi pomůže, když na stránkách http://www.speedtest.net provedete test rychlosti a výsledek nám zašlete společně s Vaší IP adresou. Pokud se problém s rychlostí stahování vyskytuje pouze u některých souborů, můžete nám na ně zaslat konkrétní odkazy.
Jak zjistím svoji IP adresu?
IP adresu můžete mimo jiné zjistit na stránkách https://ip.webshare.cz.
Speedtest vyšel dobře a vše se jeví, že je bez problému. Jak je možné dále postupovat?
V tomto případě je možné, že chyba nenastala ani na našich sítích, ani ve Vašem zařízení, proto Vám doporučíme kontaktovat Vašeho poskytovatele internetu. Zejména ve vytížených hodinách někteří poskytovatelé omezují datově velmi náročné služby, jako je třeba Webshare.cz.
Stahování z free účtu je v některých hodinách velmi pomalé a nedosahuje slibovaných 100 kB/s. Uděláte s tím něco?
V takovémto případě Vám bohužel nepomůžeme. Rychlost 100 kB/s není garantovanou rychlostí, ale maximální možnou při stahování z free účtu. V některých hodinách tedy může dojít k omezení kvůli vytížení některých serverů.
Co mohu získat za nahrávání souborů na Webshare.cz? Vyplácíte finanční odměny?
Finanční odměny nejsou na Webshare.cz vypláceny. Za stažení Vámi nahraných souborů můžete získat Webshare body, které můžete vyměnit za VIP účet, díky kterému budete moci stahovat neomezený objem dat rychlostí až 500 Mb/s po určitou dobu.
Kolik bodů mohu získat za stažení jednoho souboru?
Za jedno stažení souboru z VIP účtu získáte 5 bodů a za stažení z free účtu 1 bod.
Kdo všechno uvidí mnou nahrané soubory?
Soubory, které nahrajete do veřejného úložiště, může každý uživatel vyhledat na našich stránkách. Pokud soubory nahrajete do soukromého úložiště, nebudou se zobrazovat ve vyhledávání. Vaše soukromé soubory můžete nadále šířit pomocí zkopírovaného odkazu. Pozor, odkaz NENÍ jednorázový. Uživatel, kterému odkaz zašlete jej tedy může šířit dál. Dále máte možnost dalšího zabezpečení souboru pomocí Vámi zvoleného hesla. Stáhnout jej tedy bude možné pouze po zadání tohoto hesla. Zaheslovat můžete soukromý i veřejný soubor.
Jak velký soubor můžu nahrát?
Pokud soubory nahráváte přes klienta Webshare, může být jeden soubor velký až 100 GB. Pomoci běžných prohlížečů je většinou možné nahrát soubor o velikost 20 GB. Pokud je Vás soubor větší, doporučujeme jej rozdělit na více částí, například pomocí programu WinRar.
Jak dlouho budou mé soukromé soubory dostupné po vypršení VIP účtu?
Po skončení VIP účtu Vám bude snížen limit pro Vaše soukromé soubory na 5 GB. Nebudete tedy moci nahrávat žádné další soubory, ale ty současné budou i nadále dostupné. Pokud do 6 měsíců neprodloužíte svůj VIP účet, může dojít ke smazání některých soukromých souborů.
Nahrál/a jsem soubory do veřejného úložiště, ale některé byly smazány. Proč?
Veřejné soubory jsou nejčastěji mazány na základě žádostí majitelů autorských práv. Může ale dojít i ke smazání z důvodu delší neaktivity. Pokud si chcete být jistý/á, že soubor nebude z Webshare.cz smazán, doporučujeme jej nahrát do soukromého úložiště.
Jak zjistím, že došlo ke smazání mnou nahraných souborů?
V případě, že dojde ke smazání některého z vašich souborů, bude Vám zaslán informativní e-mail. Pokud Vám tyto e-maily nechodí, zřejmě jste v minulosti odhlásil/a odběr z Webshare.cz. Pokud si přejete obnovit odběr, kontaktujte naši technickou podporu.
Zaplatil/a jsem bankovním převodem. Kdy mi aktivujete VIP?
VIP účet Vám vždy aktivujeme automaticky ihned po obdržení platby. Bankovní převod běžně trvá 1 pracovní den. Pokud tedy zašlete peníze o víkendu, bude Vám VIP účet aktivován až následující týden. Budete-li si přát rychlejší vyřízení, doporučujeme Vám zvolit si jinou metodu platby.
Zaplatil/a jsem VIP, platbu už vidím zrealizovanou v mém profilu na kartě Faktury a platby, ale VIP účet stále není aktivní. Co mohu dělat?
V takovémto případě Vám doporučujeme, odhlášení a následné přihlášení na Webshare.cz. Pokud toto nepomůže, podívejte se prosím zda omylem nedošlo k zakoupení poukazu. Máte-li v profilu na kartě Poukazy nějaký neuplatněný, stačí jej aktivovat. Pokud jste nedohledal/a ani poukaz, zašlete nám e-mailem potvrzení z Vaší banky o provedené platbě.
Při platbě pomocí SMS jsem zadal/a chybné údaje. Dá se to nějak řešit?
Pokud byl zadán chybný kód WIP, je většinou možné platbu přesunout na Váš účet. Stačí pouze, když nám zašlete telefonní číslo, ze kterého byla SMS odeslána a její znění. Můžete případně připojit screenshot.
Pokud provedu platbu, bude mi pak pravidelně strhávána z účtu?
Veškeré platby na Webshare.cz jsou jednorázové. Nikdy Vám nestrhneme platbu bez Vašeho vědomí.
Je možné platbu vrátit?
V zákonné lhůtě 14 dnů je samozřejmě možné zažádat o vrácení platby. Pokud ale již došlo k využití některé z našich služeb (např. stažení souboru), už to bohužel možné není.
Zaplatil/a jsem měsíční účet, ale přičetlo se mi pouze 28 dní. Jak je to možné?
VIP účet si kupujete na jeden měsíc, nikoliv na 30 dnů. Pokud si tedy VIP zakoupíte například 2. února v 9 hodin, bude aktivní do 2.března do 9 hodin, což je, vyjma přestupního roku, přesně 28 dnů.
Zaplatil/a jsem VIP poukaz, ale tento mi nedorazil. Co mám dělat?
Zkontrolujte prosím ve své e-mailové schránce složku s nevyžádanou poštou (spam). Pokud byl poukaz placen bankovním převodem, je též možné, že platba ještě nebyla připsána na náš účet, jelikož bankovní převod může trvat až 3 pracovní dny.
Moderní úložiště pro Vaše data, která můžete sdílet s Vašimi přáteli.